Blogi

Kesäkurpitsapuuro

Olen vähän huono aamupaloissa, sillä en yleensä ole nälkäinen aamuisin. Teen pääasiassa iltatyötä, joten voin rauhassa syödä aamiaiseni "tavallisen" työrytmin omaavan henkilön lounasaikaan.

Olipa kuitenkin kerran aamu, kun olin aidosti nälkäinen. Halusin ruokaani paljon volyymia, jotain lämmintä ja mausteista. Normaalisti kokkaisin tällaisena aamuna tofukokkelia, mutta koska tofu oli loppu, oli pakko soveltaa. Kaivelin jääkaappia ja päädyin kokkaamaan kesäkurpitsapuuroa. Kyllä, luit oikein.

Kesäkurpitsapuuro

1 annos

3 dl vettä

1/2 hienoksi raastettu kesäkurpitsa

1 dl kaurahiutaleita

1/2 dl proteiinijauhetta (itse käytän tätä, vaniljanmakuisena)

1 tl piparkakkumaustetta

* Sekoita kattilassa vesi, kesäkurpitsaraaste ja kaurahiutaleet. Keitä matalalla lämmöllä 5-10 minuuttia, kunnes kesäkurpitsa on pehmennyt.

* Sekoita puuron joukkoon proteiinijauhe ja piparkakkumauste. Lisää sekaan tilkka vettä, jos puurosta tulee liian jämäkkää.

* Koristele lempiherkuillasi ja nauti!

Oman puuroni päälle päätyi maapähkinävoita, banaania, mansikoita ja mulperinmarjoja. Nams.

Peace, love and muscles,

Ulrika

#nopeatruoat #lisäravinteetjaravintolisät #proteiinipitoinen #aamupala #arjenpelastus #resepti #fodmap #edullisetruoat #terveellinenruoka

Katso myös nämä tekstit
Uusimmat tekstit
Arkisto
Hae asiasanoilla
No tags yet.
Seuraa meitä somessa
  • Instagram - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle

© 2019 Vegan Fitness Oy